It's gotta be you part 18

I förra delen

När jag släpper taget om honom säger han tydligt.

-       Jag älskar dig Leah.

Jag känner hur glädjetårarna tränger fram och jag ger honom en stor kram.

-       Jag älskar dig också, säger jag och kysser honom igen. 


 Leahs perspektiv

När jag kom in till Rebecca försökte jag hålla mitt pokerface. Hon ställde en massa frågor och jag låtsades som ingenting. Tillslut kunde jag inte hålla mig utan berättade allt Niall hade sagt. När jag berättat för Becca att Niall sagt att han älskar mig kunde hon inte riktigt förstå det. Det kunde inte jag heller. Det viktigaste var att han sagt det och jag sagt det tillbaka. Inte bara för att det inte skulle bli pinsamt utan för att jag verkligen älskade honom.  Jag kunde fortfarande inte lugna ner mig. Min kropp gick på högvarv och jag kunde inte riktigt tänka. Det kändes lite som om jag svävade på moln.

Klockan började bli mycket och vi bestämde oss för att gå och lägga oss för att kunna kolla på killarnas intervju tidigt i morgon.

-       Så? Frågar jag Becca när vi ligger i sängen och ska sova. Hur var det att tillbringa kvällen med One Direction?

-       Det var kul, jag trodde att de skulle vara mer… Självupptagna, eller drygare men de var helt underbara, svarar hon och jag kan höra på hennes röst att hon ler.

Jag somnar den kvällen med ett leende på läpparna. Under natten svävar jag mellan olika scenarion som jag haft tillsammans med killarna. Första gången vi träffades, filmkvällarna, Niall, en perfekt dröm som gör att jag absolut inte vill vakna. Såklart så kan man inte få de man vill ha utan jag vaknar av att Rebecca skakar om mig. Motvilligt öppnar jag mina ögon och kisar mot henne.

-       Leah? Vill du se intervjun eller inte? Frågar hon glatt och plockar upp sin dator. 

Jag reser mig sakta upp och fixar till kuddarna så att vi kan sitta skönt.

Intervjun är live direkt från en tv studio i London, först kommer det in en man som presenterar sig.

-       Flytta, mumlar jag till mannen fast han inte kommer höra.

Sedan filmar kameran in genom en dörr fram till en soffa där man ser fem ryggar. Genast känner jag igen Harrys lockiga hår och Nialls blonda rufs. Jag kan inte låta bli att le stort och höjer volymen ett snäpp för att verkligen kunna höra vad som sägs. Mannen pressenterar glatt killarna och så sätter de igång att ställa frågor.

De är vanliga frågor som vart de kommer ifrån och hur det känns att vara kända.

-       Så killar, det har gått en massa rykten om hur vida ni är singlar eller inte, säger han och blinkar med ena ögat.

-       Jo, det är många som drar förhastade slutsatser, säger Harry och ler stort.

-       Ja, jag såg bilder på dig och en tjej Liam. Gåendes hand i hand. På en annan bild klev hon ur Harrys bil. Hur funkar det? Frågar han.

Jag ser hur Harry suckar ljudlöst och Liam drar efter andan för att svara.

-       Hon är bara en nära vän till oss alla, säger Liam. Det verkar som om fotograferna har lyckats ta bilder när allt verkar vara något annat.

-       Så alla ni är fortfarande singlar?

-       Singel, säger Zayn och lutar sig tillbaka.

-       Jag med, säger Louis och Harry i ett.

Liam tvekar lite med säger sedan att han är singel. Sedan kollar alla mot Niall som ler glatt.

-       Jag är inte singel, säger han och skrattar.

Liam som sitter bredvid honom klappar Niall på ryggen.

-       Så hur gick det till?

-       Vi har umgåtts ett tag och nu är det vi! Utbrister han och skrattar igen.

Jag känner hur jag blir varm inombords och Rebecca kramar om mig.

Just nu är allting helt perfekt.


Tidiställt inlägg! Love it!

Så vid den här tiden är jag förmodligen och solar i Egypten! Härligt!

Jag har några korta inlägg som ni kan läsa medans jag är borta..

Så Hope you like it!

xE


Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar det! Som vanligt.... :)

Svar: Tack :)
Ellen

2012-07-07 @ 07:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0